Cesty ke kráse a zdraví

Jsou různé...Tím nejdůležitějším faktorem, jste vy. Konkrétní doporučení  vždy přizpůsobuju vašim  individuálním potřebám  a možnostem. (pohybovým, zdravotním, vaší anamnéze...).

Je pro mě důležité, abyste  rozuměli tomu jak si vybírat potraviny, na co si dávat pozor a čemu se vyhnout, ale jinak máte dostatek svobody ve volbě toho, co budete  který den jíst...

Společně najdeme cestu –  co lze zlepšit a jak. Zkusíme nalézt  pravděpodobné příčiny vzniku a vývoje vašeho stavu a probereme změny, které můžete (a nebo vzhledem ke svému  stavu vysloveně MUSÍTE) provést.

V žádném přípaně nenahrazuji lékaře, na to nemám právo ani kvalifikaci, nicméně znám fyziologii člověka a vím, že úpravou životních návyků a prevencí, se dá předejít spoustě zdravotních komplikací v budoucnu, v podobě civilizačních chorob (jejichž nejčastější příčinou je právě obezita) .

Stejným problémem jako obezita,  je i podvýživa - tak často opomíjená . I tady vám můžu nabídnout pomocnou ruku.

Jak už jsem psala, upřednostňuju svobodu, ve volbě toho, co budete který den jíst, nicméně vím, že někdo má radši konkrétní plán a stojí  o přesné vedení. Vždy  záleží na tom:

  • Kolik kilo navíc vás tíží a jak rychle chcete být " lehčí“
  • Co je pro vás vás přijatelné (kde je vaše míra příjemného, která zajistí trvalý stav:)

Můžu velmi efektivně pomoct vám, kterým se nikdy nepodařilo zhubnout více než 8 kilo, protože po úspěšném začátku hubnutí, se váha z nějakých důvodů “zastavila“.

Vím jak předejít tak častému jojo-efektu, takže nabízím vysvětlení a pomoc i vám, kteří jej zažíváte stále dokola.

Pomůžu také vám, kteří chcete vidět výsledky co nejdříve . Je totiž  reálné, zhubnout do dvou měsíců více než  10 kg, do půl roku až 20 kg , a to zdravě a trvale.

Možná teď znejistíte vy, kdo víte, že o zdravém hubnutí se dá mluvit pouze v případě úbytku půl kg za týden – s tím souhlasím, ale  je i cesta, kterou se dá tento proces urychlit  a to zdravě, bez hladovění a jediné, co  ztratíte , jsou opravdu jen tělesné tuky.

Nejde o zázrak ,ale o jednu z nejoblíbenějších úprav jídelníčku, založenou na zvýšeném  přísunu bílkovin, které jsou hlavním stavebním kamenem svalů. Pokud vás zajímá víc, prosím čtěte.

číst více...

Pevné tělo je hlavně otázkou svalů. Když se člověk nehýbe, ochabují a spolu s tím mizí i pěkné křivky. Při cvičení se svalová hmota znovu dostává do formy a přibývá jí na úkor tuku. V tu chvíli začne tělo také rychleji spalovat energii, protože svalová hmota jí spotřebuje daleko víc než tuk. Cvičení - této důležité součásti  našeho programu , se budu podrobněji věnovat v kategorii: POHYB JAKO NEDÍLNÁ SOUČÁST ŽIVOTA

Teď se pokusím vysvětlit, jak lze získat více svalů pomocí jídla. Aby svaly mohly růst, potřebují hlavně bílkoviny.

+ KLADY OPTIMÁLNÍHO PŘÍJMU BÍLKOVIN

  • Lepší pocit sytosti - Bílkoviny se tráví nejpomaleji e všech základních živin, přispívají tedy nejvíce k pocitu sytosti a je naděje, že se dodrží doporučené odstupy mezi jednotlivými jídly bez pocitu hladu. Bílkoviny pomáhají též udržovat vyrovnanou hladinu cukru v krvi, takže i díky tomu netrpíte hladem a chutěmi.
  • Nejvyšší energetická náročnost - Na strávení  bílkovin je třeba více energie než na rozložení jiných živin. Nezbude tedy tolik energie na uložení do tukových zásob.
  • Uchování svalové hmoty – Dalším velmi důležitým faktorem je činnost svalové hmoty. Svaly potřebují ke své funkci mnoho energie , a pokud jí při sníženém energetickém příjmu nemají dostatek, tělo částečně odbourává i bílkoviny ze svalové hmoty, čímž opět sníží své celkové energetické nároky. V případě, že bude deficit energie dlouhodobý, může tělo začít odbourávat svalovou hmotu i ze životně důležitých orgánů.  Přijímáte – li při hubnutí  dostatečné množství bílkovin, nedochází k odbourávání svalové hmoty, a tedy neklesá tzv. bazální metabolismus (základní metabolismus člověka – energie, kterou člověk potřebuje pro základní životní funkce) a hmotnostní úbytky dlouho vydrží.
  • Do experimentování se prosím nepouštějte, tato úprava vyžaduje přesné informace, aby se ze skvělé záležitosti nestala obyčejná nízkoenergetická dieta.  Všechny výše zmiňované  faktory přísně hlídáme pomocí  speciální váhy Tanita, která je součástí kontrolních konzultačních schůzek.

- ZÁPORY ZVÝŠENÉHO PŘÍJMU BÍLKOVIN

V laických zdrojích se často mluví o „škodlivosti“, vysokého podílu bílkovin v potravě, ale pokud máte v pořádku ledviny, jsou tyto obavy bezpředmětné. Při některých onemocněních, jako je například zmíněné onemocnění ledvin např. u diabetiků, je nutné výše doporučené přijímané množství  bílkovin snížit a poradit se s lékařem.

Tato úprava vyžaduje pevné rozhodnutí,  ale vyváží vše přívalem energie a krásným štíhlým tělem , v poměrně krátkém časovém horizontu – bez hladovění. Proto patří k často vyhledávaným.

…. A je spousta dalších cest a možností.

Abychom zjistili, která  je vhodná právě pro vás, vyplňte prosím kontaktní formulář, na základě kterého se domluvíme jak dál.